donderdag 14 augustus 2014

Purple, black and gold ooglook



Ik hou van paars!!! Ik ben niet zo van de oogschaduw, maar soms heb ik een zo'n dagje dat ik oogschaduw wil dragen en dat is deze week gebeurd!

Ik heb voor de kleuren paars, goud en zwart gekozen. Deze kleuren vond ik erg mooi bij elkaar passen.


Make-up tools die ik gebruikt heb voor deze look:
-Bourjois Healthy Mix concealer
- Oogschaduw palette H&M
- Eyeliner Cat Eyes Catrice
- Maybelline Great Lash mascara
- Oogschaduw brush
- Blending brush


Ik ben begonnen met de huid rondom mijn ogen te concealen met een concealer. Hiervoor heb ik de concealer van Bourjois Healthy Mix gebruikt. Zo komt de oogschaduw ook mooier uit te zien op je oogleden. Ik heb de concealer aangebracht met mijn vingers, ben je daar niet zo'n voorstander van, dan kan je ook kwastje gebruiken!

Voor de oogschaduw heb ik het oogschaduw palette van H&M gebruikt. Ik ben begonnen met het aanbrengen van zwarte oogschaduw aan de buitenste ooghoek van mijn oog. Deze heb ik vervolgens geblend met mijn blending brush.

Vervolgens heb ik goude oogschaduw aangebracht in het midden van mijn ooglid. 

Vervolgens heb ik nogmaals zwarte oogschaduw aangebracht aan de buitenste ooghoek van mijn oog en een beetje op mijn arcadeboog. Vervolgens heb ik alles geblend!

Daarna heb ik met een paarse kleur een lijntje aangebracht onder mijn wimperrand.

Met de eyeliner van Catrice heb ik een wink gemaakt!

Tot slot heb ik mascara aangebracht aan mijn bovenste en onderste wimpers! En klaar is je ooglook!!
Combineer deze look met een nude lipstick of met een donkerpaarse lipstick!








2 opmerkingen: