woensdag 13 augustus 2014

Action Manga Mania mascara

Ik ging deze week naar de Action, waarom? Omdat het een gezellige winkeltje is, waar je leuke kookspulletjes kan kopen, make-up en snacks! Ik liep weer eens langs de make-up schappen en zag verschillende nieuwe mascara's liggen! Een felroze verpakking viel mij gelijk op, en wat is de naam van de mascara leuk zeg! De naam van de mascara is Manga Mania!!


De naam Manga deed me denken aan een dure mascara die ik wel eens tijdens reclames gezien heb met model Barbara Palvin. Die bleek heel goed te zijn, maar is de mascara Manga Mania van de Action ook zo even goed?

De mascara zelf ziet er saai uit, verpakking is gewoon zwart met witte lettertjes. Het borsteltje van de mascara is wel schuin, dat ben ik wel niet gewend, omdat ik altijd een mascara koop met een rechte borstel. Dit is dan voor de eerste keer dat ik een mascara uitprobeer met een schuine borstel! Ik ben eens benieuwd..



De Manga Mania mascara belooft je wimpers extreem veel volume, krul en lengte te geven. Dat klinkt goed, want dat zijn mijn belangrijkste punten bij het kopen van mascara.

ZONDER MANGA MANIA MASCARA

MET MANGA MANIA MASCARA
Tijdens het aanbrengen van de mascara merkte ik wel dat de mascara zelf erg kleverig aanvoelt op mijn wimpers, wat ik erg vervelend vind. Ook heb je een aantal lagen mascara nodig, om de juiste hoeveelheid op je wimpers aan te brengen. Opzicht is de mascara wel oké, maar ik zou hem niet voor de tweede keer willen kopen.

De mascara kost maar € 0,99, wat super goedkoop is! Vind jij een krul of lengte niet belangrijk bij een mascara en heb je liever een basic look, maar wil je wel donkere wimpers, dan is deze mascara perfect voor je! Ik hou van een extreme krul en lengte, dus helaas valt deze mascara af . Ik leg dan liever nog een aantal euro's bij voor een goede Catrice of Essence mascara!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten