maandag 18 augustus 2014

Guhl Haarpunten Elixer

Ik heb hartstikke stug en droog haar. Ik heb ook altijd wel last van gespleten of droge haarpunten. En dit merk je als je je kam niet door je haren krijgt en vooral bij je punten. Mijn punten breken ook af! Ik heb ze laatst nog geknipt, maar de gespleten haarpunten komen altijd erg snel terug! Ligt het aan mijn haar? Geen idee. Aan de shampoo of conditioner? Geen idee. Moet ik misschien een haarmasker gebruiken? Ik heb echt geen idee!!! Misschien ligt het wel aan mijn haarstructuur.

Maar tijdens het shoppen zag ik bij de Etos bij de Ghul lijn een product namelijk de haarpunten Elixer. Deze haarpunten elixer is bestemd voor breekbaar en beschadigd haar! YEP..dat heb ik!
Dit product belooft gespleten haarpunten te bestrijden, laat je haarpunten gezond uitzien, en vermindert 90 % haarbreuk! Nou dat is geweldig!!!


De Guhl haarpunten elixer bevat een olie namelijk monoi-olie. Dit is een schoonheidsgeheim in Oceanië, dat geprezen wordt om zijn effectieve werking en wordt gebruikt voor intensieve verzorging van huid en haar. Het is bijzonder rijk aan waardevolle proteïnen en essentiële lipiden.

Dit is wat de Ghul haarpunten elixer belooft:
- Herstelt de haarpunten van binnen en van buiten
- Versterkt en beschermt tegen gespleten haarpunten
- Voor krachtiger haar en minder haarbreuk
- Geeft punten souplesse en een zijdeglans


Hoe te gebruiken:
Je brengt dit product (2 tot 3 pompjes) aan op handdoek droog haar, en met name op je haarpunten! Daarna föhn je je haren droog en voila, zijde zacht haar!:)

Het product ruikt heerlijk en voelt erg zacht aan! Ik heb mijn haren na het aanbrengen van de haarpunten exiler geföhnd en ik ben echt blij met het resultaat. Mijn haar is zachter, en er kan makkelijk een kam doorheen. Mijn punten zijn wel zachter dan voorheen, maar de gespleten haarpunten gaan niet weg. Dat is natuurlijk onmogelijk, want het is dood haar wat gewoon bijgeknipt moet worden. Voor de rest doet het product haar werk! Wil je de Ghul haarpunten exiler ook eens uitproberen. Het is verkrijgbaar bij drogisten als Etos voor € 7,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten