zaterdag 12 juli 2014

Action oogschaduw palette!

Deze week ben ik langs de Action gegaan, omdat ik opzoek was naar opbergdoosjes voor mijn make-up stash. En natuurlijk liep ik ook eens even langs de verzorgingsafdeling:). Het is me toen opgevallen dat ze nieuwe make-up producten binnen hadden! Wat me opviel was de cc-cream van de Action, de mascara omhuld in een oranje verpakking en oogschaduw palletes!


Wat leuk was bij de oogschaduw palette is dat elke palette de kleuren bevat die bij je oogkleur pasten, dus ze hadden een oogschaduw palette voor blauwe, groene en bruine ogen. Ook hadden ze een nude oogschaduw palette en een smokey-eye oogschaduw palette. Ik heb gekozen voor de nude oogschaduw palette en de bruine ogen oogschaduw palette.



De "Nude Eyes Eyeshadow Palette:

De "Nude Eyes Eyeshadow Palette bevat hele mooie natuurlijke kleuren. De kleuren zijn meer roze, peach en bruinachtig. Sommige oogschaduw kleuren zijn mat, en sommige bevatten shimmer. Wat ik erg jammer vind is dat de pigmentatie van de oogschaduw palette super slecht is, maar dat had ik eigenlijk wel verwacht van de Action oogschaduw palette. Wel is het leuk voor jonge meiden of meiden die niet van opvallend houden! En de oogschaduw palettes kosten maar 0,75 cent per stuk! Een super koopje.


De "Brown Eyes Eyeshadow Palette":

Deze oogschaduw palette is bestemd voor vrouwen met bruine ogen. De kleuren passen dus goed bij vrouwen met een bruine oogkleur. In deze palette kom je de kleuren paars, roze en bruin tegen. De kleuren zien er super mooi uit, maar helaas zoals bij de nude palette, de pigmentatie is echt bagger! Ze kosten niks, maar het is wel leuk voor starters die willen experimenteren met oogschaduw en het veilig willen doen:)


1 opmerking: