maandag 9 maart 2015

Lavera So Fresh Mineral Rouge Powder


Blush! Wie kan nou niet zonder blush.. Nou ikke! Blush geeft je altijd een gezond roze kleurtje op je wangen. Ook als ik echt geen tijd en zin heb om me op te maken, doe ik gewoon een beetje blush op. Dat geeft gelijk een gezonde uitstraling.




Ik heb een paar weken geleden een blush gekocht van Lavera. Deze is tot nu toe mijn favoriete blush! De kleur is Plum Blossom. De producten van Lavera zijn 100% natuurlijk en ook nog dierproef vrij!:)



Nou wat kan ik je zeggen over deze blush. Ik ben er heel erg tevreden over. De kleur van de blush is een beetje oud roze. En wanneer je het op je wangen aanbrengt geeft het je wangen een gezonde en shimmering gloed, waar ik echt fan van ben. De blush is ook goed gepigmenteerd! De blush is verkrijgbaar in 4 kleuren namelijk 01 Charming Rose, 02 Plum Blossom, 03 Cashmere Brown en 04 Pink Harmony. Ik heb de blush besteld van de website www.solobiomooi.nl voor € 9,65! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten