vrijdag 27 februari 2015

Alverde Nutri-care Haarolie Amandel & Argan

Ik ben al een tijdje opzoek naar een haarolie die 100 % natuurlijk is. Eindelijk heb ik er eentje kunnen vinden. Bij de DM verkopen ze de merk Alverde. Dat merk bestaat uit make-up, gezichts- en lichaamsverzorging. De ingrediënten van het merk Alverde is 100 % biologisch!!


De Nutri-care haarolie Amandel & Argan is een haarolie wat bestemd is voor broos en beschadigd haar. De haarolie heeft een intensieve en voedende werking. Zoals je leest bevat de haarolie amandelolie en arganolie. Dat vond ik wel raar, want wanneer ik hem aanbracht op mijn haar rook het een beetje naar citroen, maar als ik naar de ingrediënten kijk zie ik dat de haarolie "citronellol" bevat, dat zal goed de reden zijn waarom het zo naar citroen ruikt. Verder bevat de haarolie organische kliswortel extract en organische notenolie wat het haar versterkt en het soepel maakt.


Over de Alverde Nutri-care Haarolie Amandel & Argan:
- Te koop bij DM (Duitsland)
- Kost € 2,99
- Bevat 50 ml
- Het is Veganistisch!
- Bevat geen synthetische geurstoffen, kleurstoffen of conserveringsmiddelen.
- Het is dermatologisch getest!


Hoe te gebruiken:

De haarolie kan je aanbrengen op nat en droog haar. Wanneer je het op nat haar aanbrengt, zorg je ervoor dat je het aanbrengt op je hele haren dus vanaf je hoofdhuid tot je punten. De haarolie zorgt er namelijk ook voor dat je "droge" hoofdhuid gehydrateerd word. Wanneer je het op droog haar aanbrengt, dan zorg je ervoor dat je de haarolie op je punten smeert.

De haarolie ruikt echt super lekker! Wanneer ik het aanbreng op mijn punten voelt mijn haar echt zijdezacht aan. Ik ben er heel tevreden over!:)


1 opmerking:

  1. Weer een reden erbij om naar de DM te gaan, helaas kom ik er maar één keer per jaar...

    BeantwoordenVerwijderen