dinsdag 7 oktober 2014

Review: Freeman Clay Mask Mint & Lemon


Vorige week heb ik 2 masker tubes gekocht van Freeman. Je kent ze vast wel, ze zijn erg opvallend wegens de fel gekleurde tubes, en zijn verkrijgbaar bij drogisterijen als Kruidvat en Trekpleister. Ik heb vorige week de Freeman Clay Mask Chocolate & Strawberry gekocht en Freeman Clay Mask Mint & Lemon. Ik heb vorige week een review geschreven over de Chocolate & Stawberry  Clay Mask. Vandaag laat ik jullie weten hoe de Mint & Lemon Clay Mask mij is bevallen.


Zoals jullie weten, ben ik dol op de Freeman tubes. Ze zien er lekker kleurrijk uit! Ook zijn de tubes groot, ze bevatten 150 ml en ze kosten ook nog erg goedkoop! Ik heb mijn tube gekocht voor de helft van de prijs. maar € 2,50, bij de Trekpleister!:)

De Mint & Lemon Clay mask is bestemd voor mensen die een vette huid hebben. Ik heb een droge huid, maar ik heb hem toch gekocht. De masker heeft het zelfde effect als de Chocolate & Strawberry Clay Mask, dus ik vind hem geschikt voor alle huidtypen. De drie hoofdingrediënten zijn mint, citroen en kaolin. Mint en citroen verfrist je huid, en het helpt onzuiverheden te verwijderen. Kaolin absorbeert overtollige vet en vermindert poriën.

De substantie is net als de Chocolate & Strawberry Clay Mask, het is lekker dik en makkelijk smeerbaar! De kleur van de masker is groenblauwig, en het ruikt heerlijk fris! Het ruikt echt naar mint en citroen, zoals op de tube vermeld staat.



Je mag de masker zo vaak als nodig aanbrengen op je gezicht. Na het aanbrengen van de masker, laat je de masker opdrogen. Wanneer het goed opgedroogd is, was je je gezicht af met lauwwarm water. Belangrijk: gebruik ALTIJD een moisterizer, vooral bij kleimaskers, want het ingredient kaolin droogt je gezicht een beetje uit, omdat het alle oliën absorbeert. Dus gebruik ALTIJD een moisterizer! Het resultaat is een super zacht gezichtje:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten