donderdag 2 oktober 2014

Maybelinne Electro Baby Lips "Strike A Rose"


Yes! Een variant van de Maybelline Electro Baby Lips zijn binnen bij de DM! Hier was ik op aan het wachten:)  Ik heb al alle varianten, en ik ben er zo tevreden mee. Ik vind ze echt heel erg fijn, ze zijn boterzacht! De limited edition lijn "Electro" is nog niet verkrijgbaar in Nederland helaas..dus nog eventjes geduld!


De Maybelinne Electro Baby Lips "Strike A Rose" zijn verkrijgbaar bij de DM in Duitsland. Ik was echt zo blij, want ik was al aan het wachten wanneer ze binnen zijn! In ieder geval ze hadden "Strike A Rose" binnen, dus misschien dat in de toekomst andere varianten binnenkomen. Hope so!!! :)



Wat belooft deze lipbalsem:* 82% gezond uitziende lippen
* 82% zachtere lippen
* 81% gehydrateerde lippen
* 76% herstelde lippen



De lipbalsem belooft als het ware alles voor je lippen! Het heeft een voedende, herstellende en hydraterende werking op je lippen. Dit hebben je lippen veel nodig, vooral nu de winterdagen op komst zijn! Ook geeft de lipbalsem een zachtroze tint aan je lippen wanneer je het aanbrengt.
Een super goede verzorging en een hip kleurtje, wat wil je nog meer!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten