donderdag 26 februari 2015

Luster's Pink XVO Organic Olive Oil Soothing Sheen Spray

Ik ben al een tijdje opzoek naar een soort van organic olie in een spray vorm, en deze heb ik eindelijk gevonden. Deze methode vind ik makkelijk en snel, want je hoeft het alleen op je haren te sprayen als je even droog haar of moeilijk kambaar haar hebt en voila klaar ben je!


Bij de Kruivat verkopen ze de Luster's Pink XVO Organic Olive Oil Soothing Sheen Spray, bij de afdeling waar je de Afrikaanse haarproducten kunt vinden. De producten van Luster's Pink XVO zijn organic dus 100 % biologisch. Ik ben al een tijdje overgestapt naar producten die 100 % natuurlijk zijn dus geen L'oreal, Catrice of Essence meer:) Ik heb hiervoor gekozen, omdat ik merk dat mijn huid, maar zeker ook mijn haren veel gezonder uitzien.


De Luster's Pink XVO Organic Olive Oil Soothing Sheen Spray bevat een mix van olijfolie, shea butter, Aloƫ vera, avocado olie en vitamine-e. Deze ingrediƫnten verzorgen en voeden je haar goed waardoor je haren een mooie gezonde glans krijgen. De sheen spray gebruik je over het hele haar en zelfs heeft het verzachtende eigenschappen om een droge en jeukende hoofdhuid te verlichten.


Misschien denk je wel, HUH, is zo'n spray niet bestemd voor mensen met kroes haar? Ik denk dat de spray echt voor eelk haartype bstemd is. Ik heb zelf stijl haar, maar ook veel en droog haar, dus mijn haren raken snel in de knoop. Wanneer ik de sheen spray gebruik, merk ik gelijk dat mijn haren veel zachter zijn, makkelijk doorkambaar en ze ruiken ook nog heel lekker! Deze spray is echt een aanrader, en ik denk dat ik zelfs nog eentje ga kopen, just in case:) hihi.

De Luster's Pink XVO Organic Olive Oil Soothing Sheen Spray is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor maar
€ 5,95 en de bus bevat 458 ml dus er zit meer dan genoeg in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten