dinsdag 16 september 2014

Zonnatura Sweet Chai


Deze week ben ik naar de Xenos gegaan, daar hebben ze verschillende etenswaren als noodles, thee, snacks en van alles en nog wat! Ik zag dit potje van Zonnatura  Sweet Chai staan. Zo'n potje kost
€ 1,99. Ze hadden ook 3 andere verschillende smaken van Zonnatura. Ik ben echt een theedrinker, dus het leek mij leuk om de thee eens uit te proberen!


"Een luxe melange van gezoete thee met specerijen"

De kruiden melange kan je mengen met water of melk. Ik heb gekozen voor water, want ik ben zelf niet echt een melk drinker. Ik drink alleen soya melk, maar dat had ik helaas niet in huis!:)

Ingrediƫnten: suiker, gember, groene thee extract, vanille extract, kaneel, kruidnagel

Je doet 2/3 theelepels kruiden melange in een kop of mok, en vervolgens schenk je al roerend warme melk of kokend water bij. tip: GOED ROEREN!:) Je hoeft geen suiker toe te voegen want de kruiden melange bevat al suiker.


De thee smaakt apart, het is nies vies, maar wel even wennen, omdat het veel kruiden bevat! Ik ben benieuwd waar het naar smaakt als je er melk bij toevoegt, ik denk dat dat wel lekkerder smaakt. Dan heb je een Chai Tea Latte. Misschien voor de volgende keer!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten