zaterdag 8 maart 2014

DIY Grape Fruit Zoutscrub!

Vandaag heb ik een heerlijke grape fruit scrubje gemaakt. 
Wat heb je nodig:
- Citroensap
- Zeezout
- Sinaasappelschil
- Kokosolie
- Potje voor de scrub
image
Ik hou van fruitige scrubs!! Daarom dat ik koos voor deze combinatie. Ik vind deze scrub heerlijk, heerlijk voor je lichaam maar ook super voor je handen! Die hebben natuurlijk ook een scubbeurt nodig:)
Stap 1
- Je begint met raspen van de sinaasappelschil in een kommetje. Je hebt ongeveer een eetlepel nodig!
image
Stap 2- Vervolgens voeg je de zeezout toe in het kommetje en meng je deze met de sinaasappel stukjes.
image
Stap 3
- Daarna voeg je de citroensap toe (1 eetlepel) en een eetlepel kokosolie. Samen de ingrediënten goed mengen!!
image
En klaar is je scrubje!! De scrub ruikt niet alleen overheerlijk, maar het heeft ook een mooi geel/oranje kleurtje! Alweer gemaakt met puur natuurlijke producten.
image
image
Nogmaals de zout scrub alleen gebruiken op je lichaam!! Wanneer je je gezicht scrubt met een zout scrub kan het zijn dat het pijnlijk word (branderig gevoel op je huid.. zoals ik..). Ik denk dat de vettige huid hier geen probleem mee heeft! Wil je toch liever een scrubje voor je huid dan raad ik je aan om suiker te gebruiken inplv. zeezout!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten