zaterdag 15 maart 2014

Catrice Clear Brow Fixing Pen

De Catrice fixing pen is een soort van gel voor je wenkbrauwen in een penvorm. Deze gel houdt je wenkbrauwen in model zonder te laten plakken! Eens wat anders dan een vloeibare wenkbrauw gel die je na het aanbrengen even moet laten opdrogen! Dat hoeft dus niet meer met deze fixing gel:)


Het werk eigenlijk als een oog/wenkbrauw potlood. Eventjes opendraaien en klaar..dus easy in gebruik!



Hoe te gebruiken:
Het beste eerst je wenkbrauwen met wenkbrauwpoeder of een wenkbrauwpotlood vullen. Ik vind het resultaat dan veel mooier! En heb je al mooie volle wenkbrauwen, dan hoeft dat natuurlijk niet:)

Daarna de fixing gel, in kammende bewegingen, aanbrengen op je wenkbrauwen. En tada... je wenkbrauwen zijn goed in model!

Op de bovenste foto heb ik mijn wenkbrauwen dus eerst gevuld met de wenkbrauw-kit van Catrice! Bij de onderste foto heb ik de fixing gel aangebracht op mijn wenkbrauwen. Vind het resultaat heel mooi! ik ben heel blij met dit product. Ik vind dit echt een topproduct, en veel fijner dan een vloeibare wenkbrauwgel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten