zaterdag 8 maart 2014

Zwitsal producten!



Zwitsal is een bekend verzorgingsmerk speciaal voor baby’s/kinderen gemaakt. Zwitsal bestaat uit verschillende verzorgingsproducten als wasgel, huidolie, bodylotion, shampoo etc. Ik heb dit vroeger als kind ook altijd gebruikt. En wat was ik toch gek op de Zwitsal geur. Echt heerlijk!

image
Omdat ik normaal altijd een serum gebruik als hydratatie en dag- en nachtcrème, wilde ik graag eens een crème gebruiken voor verandering. Vooral in de winter, omdat mijn huid dan sneller droog wordt. Omdat een crème meestal wat vetter is leek me dat een goed idee!
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Zwitsal “Zachte crème”. Dit is een crème gemaakt voor de babyhuid maar ook gezichtje. De crème komt uit een tube wat hygiënisch is. De tube is geel van kleur zoals alle Zwitsal producten. De tube bevat 100 ml, meer dan genoeg!
image
De crème zelf is heel fijn. De structuur van de crème is best dik. De substantie is wit. De crème laat een dun laagje achter op je gezicht, wat ik wel aangenaam vind. Wanneer je het echt super goed uitwrijft en blijft wrijven trekt de crème snel je huid in! En wat voelt je gezicht zacht aan na het aanbrengen van de crème, echt super! Wat ben ik blij met deze crème:)

Ook ben ik dol op de geur van de crème  Het bekende Zwitsal geurtje:) Zeer aangenaam. Ook blijft de geur lang hangen!
                    image
Ik wilde ook eens een wasgel gebruiken van Zwitsal dus heb ik me de kleinste versie gekocht om het eens uit te proberen. Normaal gebruik ik de wasgel van Clinique, omdat ik best een gevoelige huid heb, maar omdat de producten van Zwitsal echt speciaal voor het babyhuidje gemaakt is, wilde ik het eens proberen! Kan zeker geen kwaad!
image
De Zwitsal producten zijn verkrijgbaar in drogisten als Kruidvat.

Zwitsal “Zachte creme” 100 ml € 2,19
Zwitsal wasgel 75 ml, ongeveer € 1,50 (als ik het goed heb)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten