zaterdag 8 maart 2014

BB Creams!!

Zoals jullie weten ben ik dol op BB creams. Dit omdat ze vele voordelen hebben. Ze hydrateren erg goed en je kan ze goed gebruiken als een dagcreme met een tintje erin.
image

Ik heb deze week 3 verschillende BB Creams gekocht (van links naar rechts):
1. Beauty Bal Day Cream van de Kruidvat
2. All-in-one BB Cream van The Body Shop
3. BB Cream van Nivea
1. Beauty Balm Day Cream van de Kruidvat:
Van deze BB Cream heb ik hartstikke veel goede reviews over gelezen op het internet, dus wilde ik hem ook eens uitproberen. De BB Cream komt uit een tube wat prettig en hygiënisch is en het product kost maar € 4,99. Ook bevat de BB Cream SPF 15.
image

De BB Cream heeft een 5 in 1 werking:
- Verbergt lijntjes
- Egaliseert de huid
- Stralende huid
- Hydrateert
- UV bescherming SPF 15
De BB Cream belooft dus veel goeds! En nou eens kijken of dat wel echt zo is…
De substantie van de BB Cream is vrij dik, maar het voordeel is dat de BB Cream heel makkelijk uitsmeert dus geen vlekjes of iets dergelijks. Het is totaal niet plakkerig want het trekt best snel je huid in.
De BB Cream dekt niet erg goed, maar geeft wel een lichte dekking. Perfect voor de mensen die even geen foundation op willen en het lekker natuurlijk willen houden. Wat ik wel mooi vind aan deze BB Cream is dat het je huid een mooie gezonde glans geeft!

Te koop: Kruidvat
Prijs: € 4,99
2. All-in-one BB Cream van The Body Shop
De BB Cream van The Body Shop sprak me ook aan. Ook omdat de producten van de The Body Shop niet op dieren zijn getest!
image

De BB Cream bestaat uit een witte substantie maar wanneer het in aanraking komt met de huid veranderd de kleur. De kleur past zich aan je teint. Dat vond ik heel apart! De BB Cream bestaat uit de tinten 01, 02 en 03. Ik heb gekozen voor de tint 02 want die kwam het meest overeen met mijn huidskleur.

Wat belooft de All-In-One BB Cream:
- Past zich aan jouw teint aan
- Egaliseert
- 24 Uur vochtregulerende werking
- Verzorgend
- Glad resultaat
- Licht
- Natuurlijk ogend effect
- Niet-comedogeen
De BB cream bevat een waterige substantie vind ik, wat heel licht aanvoelt op je gezicht. Wat me erg opviel is dat de BB Cream me huid een prachtige glans gaf! Ook dekt de BB Cream goed. Dit is echt een goede BB cream wat genoeg dekt en een natuurlijke glans geeft aan je huid!

Te Koop: The Body Shop
Prijs: € 13,00
3. BB Cream van Nivea

En als laatste de BB Cream van Nivea. Deze BB Cream wilde ik heel graag omdat Nivea natuurlijk een bekende verzorgingsmerk is. De BB Cream is verkrijgbaar in de tinten light en medium.
image

Wat belooft de BB Cream:
- het zorgt voor een diepe hydratatie
- corrigeert oneffenheden
- bestrijdt tekenen van vermoeidheid
- geeft de huid een natuurlijke egale teint
- verzacht
- beschermt met SPF 10.

De BB Cream heeft geen gele tint, maar meer een roze tint wat ik echt super mooi vind. En natuurlijk bevat ook dit product de Nivea geur wat HEERLIJK is! Echt een verslavende frisse geur! De BB Cream trekt ook heel snel in. Ik moet zeggen dat dit mijn favoriete BB Cream is van deze lijst vanwege de tint. Ik ben dol op de BB Cream met een roze tint. Vind ik persoonlijk gezonder en natuurlijker uitzien.

Ook bevat de BB Cream mineralen en Provitamine B5 voor een intensieve verzorging.

Te koop: Kruidvat
Prijs: € 9,99

Hieronder heb ik de bovengenoemde BB Creams op mijn hand aangebracht zodat de kleuren duidelijk te zien zijn.
image

Zoals je ziet op de bovenstaande foto is dat de BB Cream van The Body Shop vloeibaarder is dan de andere 2. Van beneden naar boven: BB Cream Kruidvat, BB Cream The Body Shop, BB Cream Nivea.
image

Wanneer je de BB Creams uitsmeert zie je de verschillen tussen de 3 tinten.

zoals je ziet heeft de BB Cream van de Kruidvat een gele tint, en de andere 2 een meer roze tint.

Bij de BB Cream van The Body shop zie dat de BB Cream verkleurt naar je teint. Wat ik echt heel apart vind aan deze BB Cream.

In ieder geval ik ben ernorm happy met alle 3 de BB Creams,!!:)

Welke BB Cream is jouw favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten