dinsdag 22 april 2014

Make-up Look: Chanel Haute Couture S/S 2014


De modellen tijdens het Haute Couture show van Chanel, zagen er super mooi uit. Wat me opviel waren de grove glitters onder de ogen van de modellen, met boven het oog een grove cat-eye! Dit zag er super stoer uit. Natuurlijk is deze look too much om het overdag te dragen, maar het is zeker tof voor een feestje!



Hoe maak je de make-up look:

Om deze make-up look na te maken, heb ik eerst op mijn oogleden een primer aangebracht. Daarna heb ik een cat-eye gemaakt met een eyeliner van Catrice. Dit vond ik het moeilijkst, want ik wil toch de perfecte wing hebben als de modellen hadden  bij de Chanel fashion show. Vervolgens heb ik een glitter oogschaduw gebruikt van Essence Holographic, om een lijntje te maken onder mijn ogen. Ook dit is precisie werk, want de glitters kunnen alle kanten opgaan, dus werk voorzichtig! En als finish heb ik de mascara gebruikt van Maybelline Great Lash. En Voila je Chanel Haute Couture S/S 2014 make-up look is helemaal af!




De look die ik gemaakt heb is leuk voor een feestje. Als je deze look ook op het werk of op school wilt gebruiken, dan raad ik je aan de eyeliner wing wat korter te maken en wat minder opvallender! Dit geld natuurlijk ook voor de glitters onder je ogen! Wat vind jij van deze look?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten