zaterdag 5 juli 2014

Lily Collins make-up look


Lily Collins is een actrice en heeft gespeeld in bekende films als "Stuck in love" en "The blind side". Ze staat natuurlijk ook bekend met haar mooie volle wenkbrauwen en über lange wimpers! Vandaag heb ik gekozen voor een make-up look van Lily Collins!


Wat heb ik hiervoor gebruikt:
- BB-cream van Nivea
- Concealer P2
- Wenkbrauw kit van Catrice
- Blush van Chanel
- Oogschaduw palette van Douglas
- Oogschaduwkwast van Catrice
- Lipstick van Catrice
- Lipliner van Essence
- Mascara van Bourjois




Hoe te beginnen:

Je huid moet natuurlijk egaal en glanzen. Kies hier voor een foundation. Dit mag natuurlijk ook een bb-cream of cc-cream zijn. Ik heb de bb-cream van Nivea gebruikt, mijn favoriet! Mijn onzuiverheden heb ik gecamoufleerd met de concealer van P2. En als je al een egale huid hebt, dan hoeft dat natuurlijk niet.


Daarna heb ik mijn wenkbrauwen getekend met de wenkbrauw kit van Catrice. De wenkbrauwen van Lily zijn vol, dus zorg ervoor dat je ze ook vol en dik maakt!:) Je mag natuurlijk ook een wenkbrauw potlood gebruik, net wat jij fijn vind!


Daarna heb ik een champagne achtig kleurtje aangebracht op mijn oogleden (2e kleur van links van het oogschaduw palette van Douglas).


Aan de buitenkant van mijn ooglid heb ik een matte bruine oogschaduw kleur aangebracht van hetzelfde oogschaduw palette (4e kleur van links van het oogschaduw palette van Douglas)


Op de lijn van mijn wimpers heb ik een korte cat eye gemaakt met een donkerbruine oogschaduw (laatste kleur van het oogschaduw palette van Douglas). Ik heb dit met een oogschaduw gedaan, zodat de cat eye wat zachter en natuurlijker uitkomt.


Aan de onderste lijn van de wimpers heb ik een donkerbruine oogschaduw kleur aangebracht en daaronder een champagne oogschaduw kleurtje.


Als finishing touch voor de oogmake-up heb ik de mascara van Bourjois aangebracht op mijn bovenste en onderste wimpers. Voor de meiden die korte wimpers hebben, raad ik ze aan om de wimpers van te voren te krullen met een wimpertang en daarna mascara aan te brengen.


Voor mijn wangen heb ik een lichtroze blush gebruikt van Chanel.


Voor mijn lippen heb ik een donkerrode kleur gekozen! Ik heb eerst een lipliner gebruikt, en vervolgens de lipstick.



En je Lily Collins look is helemaal af!! Nog even je haartjes beetje krullen, en voila!:) Deze look is helemaal geweldig!! Ik draag niet zo vaak een opvallende kleur op mijn lippen, maar voor een feestje is het wel leuk! 


Wat vind jij van deze look? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten